Užimtumo tarnyba: gyventojai aptarnaujami įprasta tvarka

Šalies gyventojai, kuriems reikalingos Užimtumo tarnybos paslaugos,
nuo šiandien, rugsėjo 13 d.,  aptarnaujami įprasta tvarka. Darbo
ieškantiems asmenims, atvykusiems į klientų aptarnavimo skyrius,
galimybių pasas nebūtinas. Kontaktinis aptarnavimas išlieka toks pat
kaip iki šiol –  galės apsilankyti tik iš anksto su savo
specialistu susisiekę ir konkretų aptarnavimo laiką sutarę
gyventojai.

„Darbo ieškančių asmenų aptarnavimo srityje nėra pokyčių.
Pasibaigus karantinui nuo liepos 1 d. „gyvai“ priimame visus iš
anksto įsiregistravusius ir susitarusius su mūsų specialistais.
Mūsų klientų tikslinės grupės labai įvairios, beveik pusė
ilgalaikių bedarbių gyvena atokiose šalies vietovėse ir jiems
sudėtingiau teikti skaitmenines paslaugas. Dažnai kontaktinis
aptarnavimas, ypač individualus, yra tikslingesnis ir veiksmingesnis.
Tą ypač pajutome pandemijos laikotarpiu, kai nebuvo kontaktinio
bendravimo. Vis tiktai prioritetu ir toliau išlieka nuotolinių
paslaugų teikimas“, –  sakė Užimtumo tarnybos direktoriaus
pavaduotojas Gytis Darulis.

Nauji klientai registruotis Užimtumo tarnyboje, kaip ir iki šiol, yra
kviečiami internetu. Taip pat svarbu žinoti, kad jau
užsiregistravusiems asmenims konsultacijos dieną atvykti kontaktiniam
aptarnavimui nereikia. Paskirtu laiku nuotolinėmis priemonėmis su
klientu susisieks jį aptarnaujantis specialistas. Su juo bus derinami
tolesni paslaugų teikimo būdai. Tai padeda valdyti žmonių srautus
klientų aptarnavimo skyriuose ir prisideda prie visų klientų ir
darbuotojų saugumo.

Atvykus į Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyrius, patalpose
būtina laikytis asmens apsaugos priemonių: dėvėti burną ir nosį
dengiančias medicinines veido kaukes (prisidengę skarelėmis,
šalikais ar kitomis alternatyviomis priemonėmis – į patalpas
įleidžiami nebus). Taip pat išlieka reikalavimai dezinfekuoti rankas,
kosint ar čiaudint – prisidengti veidą alkūne ar servetėle,
laikytis ne mažesnio nei 2 metrų atstumo vienas nuo kito, be reikalo
neliesti paviršių.

Atkreipiame dėmesį, kad neaptarnaujami ūmių viršutinių kvėpavimo
takų infekcijų požymių turintys asmenys (karščiuojantys,
sloguojantys, kosintys ir pan.).

Šalies gyventojai ir toliau aptarnaujami nuotoliniu būdu šiomis
priemonėmis:

        – bendruoju konsultacijų telefonu 1883 arba +370 5 250 0883,
        – Sutarti dėl kontaktinės konsultacijos galima susisiekus su savo
konsultantu telefonu arba paskambinus į klientų aptarnavimo skyrių.

        -registruojantis internetu www.uzt.lt , paspaudus nuorodą
Registracija Užimtumo tarnyboje (per Elektroninės valdžios vartus).
Nesant šios galimybės registruotis taip pat galima telefonu.

Total
0
Dalinasi
Related Posts
Bambu4d
Bambu4d
Bambu4d
Aplikasi Bambu4d
Aplikasi RTP Slot
Aplikasi RTP Booster
Aplikasi Slot Demo
Aplikasi Prediksi Togel
RTP Bambu4d
RTP IDN Slot
RTP PG Soft
RTP Habanero
RTP Microgaming
RTP TopTrend Gaming
RTP GMW
RTP Nolimit City
RTP Booster
Slot Demo Bambu4d
Slot Demo PG Soft
Slot Demo Habanero
Bambu4d
Bambu4d
Bambu4d
Bambu4d
Bambu4d
Bambu4d
Bambu4d
Prediksi Togel Bambu4d
Bambu4d
Bambu4d
Bambu4d
Bambu4d
Lexitoto
Lexitoto
Aplikasi Lexitoto
Aplikasi RTP Slot
Aplikasi RTP Booster
Aplikasi Slot Demo
Aplikasi Prediksi Togel
RTP Lexitoto
RTP IDN Slot
RTP PG Soft
RTP Habanero
RTP Microgaming
RTP TopTrend Gaming
RTP GMW
RTP Nolimit City
RTP Booster
Slot Demo Bambu4d
Slot Demo PG Soft
Slot Demo Habanero
Situ Togel Online
Situs Togel Amanah
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Lexitoto
Prediksi Togel Lexitoto