Skaitytojai skundžiasi Jūs paskambinote į polikliniką …

„Privalau vartoti kompensuojamus vaistus, kol gyvensiu. Anksčiau vaistai buvo išrašomi su kompensuojamu vaistų pasu. Buvo daug nepatogumų juos įsigyjant. Dabar nauja tvarka – vaistai išrašomi elektroniniu receptu ir užtenka vaistinėje pateikti asmens tapatybės dokumentą – taip sugaištama daug mažiau laiko. Reikia tik paskambinti į registratūrą. Tačiau daug problemų iškyla įsigyjant vaistus Radviliškio poliklinikoje.

„Jūs paskambinote į Pirminį sveikatos priežiūros centrą. Norint užtikrinti kokybišką aptarnavimą, jūsų pokalbis bus įrašytas. Prašome palaukti, visos registratorės šiuo metu užimtos, arba paskambinti vėliau“. Tokį atsakymą išgirstame kiekvieną kartą. Jeigu iki pietų tenka užsiregistruoti, tai pavyksta tik iš 15 karto. Na, jeigu skambiname po pietų, tada greičiau. Kodėl reikia laukti savaitės ar daugiau išrašomų vaistų? Kodėl neparašomas priminimas į telefoną? Ar labai apkraučiau šeimos gydytojus, kabinetuose turinčius po du kompiuterius, turinčius bendrosios praktikos slaugytojas? Gal aptarnaujančiam personalui paprasčiausiai trūksta kompiuterinio raštingumo?

Man teko turėti reikalų su „Medicinos namais“ Tauragėje. Gal ir radviliškiečiams reikėtų pasisemti patirties iš jų? Šioje šeimos poliklinikoje Tauragėje dirba 4 šeimos gydytojai be bendrosios praktikos slaugytojų, viena registratorė. Paskambinus į registratūrą iškart atsiliepiama, o vaistai išrašomi tą pačią dieną arba kitą – priklausomai, kada dirba gydytojas. Vėliausiai po paros gaunamas pranešimas į telefoną, kada galima atsiimti vaistus. Kompiuteriu juk labai paprasta parašyti žinutę, pranešimą. Gal radviliškiečiams vertėtų pasimokyti tokio pacientų aptarnavimo iš tauragiškių?

Esama tvarka Radviliškio poliklinikoje keistina, kad nereikėtų bandyti žmonių kantrybės, gaišti brangų laiką. „Radviliškio kraštas“ rašo apie medikų darbo trūkumus, tačiau nuo to padėtis nesikeičia. Gal naujas meras bei savivaldybės administracija dar kartą pasidomės esama padėtimi Radviliškio poliklinikoje“,- skundėsi radviliškietis.

Poliklinikos direktorės  komentaras

Pasak poliklinikos direktorės Irenos Janušonienės, šiuo metu poliklinikos registratūroje yra įsigyta stotelė, fiksuojami praleisti skambučiai ir  į visus praleistus skambučius poliklinikos darbuotojai paskambina. Iš ryto poliklinikos  registratūroje dirba  trys darbuotojos, po pietų – dvi. „Pacientai galėtų daugiau skambinti į registratūrą po pietų, kai yra mažesnis apkrovimas. Darbuotojai stengiasi į visus praleistus skambučius atsakyti, tad jokių didesnių problemų neturėtų kilti. Be to, visiems gydytojams yra nupirkti mobilūs telefonai, kad pacientai jiems galėtų greičiau prisiskambinti dėl vaistų išrašymo ar dėl kokių nors kitų problemų. Po remonto šią savaitę registratūra persikelia į savo vietą, tad didesnių trukdžių dėl prisiskambinimo darbuotojams neturėtų kilti“,- sakė Radviliškio poliklinikos direktorė.

Na, o gyventojams linkime kantrybės bei sėkmingų skambučių.
Ar meras bei administracijos direktorė  imsis priemonių, kad gerėtų situacija Radviliškio gydymo įstaigose, kol kas viešai nebuvo informuota. Nors abu prieš rinkimus sveikatos apsaugos sritį įvardijo kaip turinčią problemų.

Jonas Petrikas    

Total
13
Shares
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Related Posts