Į „Radviliškio krašto“ redakciją kreipėsi senjoras iš Vaižganto gatvės (redakcijai pavardė žinoma) su skundu.
„Visą laiką pensiją pasiimdavau iš banko, dabar nutariau šios paslaugos atsisakyti ir tapti UAB „Godlija“ klientu, kurios darbuotojai pensijas atneša į namus. Kadangi turiu sveikatos, nuėjau pensijos atsiimti į UAB „Godlija“ kontorą. Ten man padavė pinigus, bet neleido persiskaičiuoti – sulėkusios moteriškės sakė eiti greičiau, nes jos neturi laiko. Pasirašiau, kad pinigus gavau, o kai juos persiskaičiavau, pamačiau, kad trūksta 5 eurų – pensininkui tai nemaža suma“,- skundėsi žmogus.
Pakomentuoti šią situaciją paprašėme UAB „Godlija“ direktorės Rimos Banaitienės. „Šis klientas buvo naujas, perėjęs iš banko. Mes pensijų kontoroje nemokame, jas atnešame į namus, tačiau žmogus paprašė ir išmokėjome. Jis pasiėmė pinigus, pasirašė, o pretenziją dėl nepriemokos pareiškė kitą dieną. Kasininkė labai išgyveno dėl šios situacijos, tačiau suma buvo išmokėta teisinga, nes kasoje pinigų neliko. Niekas kliento neskubino pasiimti pinigus ir išeiti – tą dieną dirbo tik dvi kasininkės ir buhalterė. Po šio konflikto žmogus sugrįžo atgal į banką“,- sakė UAB „Godlija“ direktorė.
„Radviliškio kraštas“ jau rašė apie pensininkų skundus, kad pensijas į namus nešiojantys žmonės kartais neduoda centų – sako neturintys, arba tiesiog primygtinai reikalauja „arbatpinigių“. Patarimas būtų atidžiai ir neskubant susiskaičiuoti gaunamos pensijos eurus ir tik tada pasirašyti ant lapo, kad gavote tą sumą, kuri jums priklauso. Kaip žinia, pinigai mėgsta būti skaičiuojami.
„Radviliškio krašto“ informacija