Švietimiečiai pasirinko būrimo iš kavos tirščių veiklos modelį

Lietuva seniai neregėjo tokios nekompetencijos, nemokėjimo kalbėtis su atskirais visuomenės sektoriais, kaip vyksta dabar. Sprendimai priimami ministrams pažvelgus į pudrą ir veidrodį, va bank potvarkiai be logikos, analizės.

Nesunku paaiškinti ištakas.  Tiesiog ši gvardija (liežuvis neapsiverčia įvardinti atsovaujamąja valdžia) prisidengdama korono pandemija puikiausiai suvokia, kad mūsų liaudis yra baili, silpna pilietiškai pasipriešinti. Mes ne olandai, lenkai, čekai. Žmonės laikomi neturintys atminties, pedagogai sąmoningai leido juos paversti statutiniais fronto kariais be teisės pasirinkti.

Kokias galias bendrojo lavinimo įstaigoms gali turėti jos didenybė Žiugždinienė, jeigu, pasirodo, „Ugda“ leidykla  informavo, kad neparengtos istorijos mokymo programos.

Kyla retorinis klausimas, kodėl jos negali pačios, be biurokratų aprobacijos, leisti vadovėlius, pratybų sąsiuvinius, jeigu ponai iš švietimo sektoriaus nesugeba parengti standartų?

„Mes nepriklausomi, bet laikomės bendrojo lavinimo programų“,- man išpyškino dar senas tradicijas turinti leidykla.

Humoras?  Mokytojai turi galią ruošti etninės kultūros, pilietinės visuomenės metodines didaktikas ir negali  Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai  nurodyti jos veiklos ydų?  Ko bijoma?  Netekti darbo, garantijų, pensijos?

Dar prieš kelias dienas  Žiugždinienė ultimatyviai konstatavo, kad  vyriausybė privalo didinti studijų finansavimą, egzaminai vyks bet kokiu oru.

Kompetentinga vadovė įkuria koordinacinį komitetą, įjungiant mokslo atstovus ir ieško optimaliausių variantų, nes amžinai nuotolinė komunikavimo forma nesitęs.

Kiek yra mecenatų, išeivijos verslo rėmėjų, valstybės rezervo fondo lėšų – sėdam, diskutuojam, ieškom bendro kompromiso.

Ne…  Išminčiai pasuka 1999 m. keliu, kuomet naftos biznis buvo atiduotas už 1 dolerį.

Kas užlopys kiaurą  rėtį?  Studijų įkainių padidinimas.

Kosmose plaukiojanti ministrė nežino, kad jau nebėra etnokulktūros kurso  Klaipėdos universitete, nėra pinigų archeologijos, kraštotyros, etnografijos stovykloms, ekspedicijoms?

Tėvai yra milijonieriai, turi užsidirbimo variantų, kad paruoštų savo vaikus aukštojo mokslo studijoms?

O  kaip su valstybės turto fondu, aukcionais, ruošiamais privatizuoti pastatais?

Aš, kaip mokslo diasporos atstovas, siūlau tėveliams aktyviai įsijungti į viešas polemikas.  Kitaip subrandinsime cinikų ir aferistų kartą.

Ruslanas  Baranauskas,  LMS  narys

Total
1
Dalinasi
Related Posts