Pastaruoju metu socialiniuose tinkluose aiškiai matomas tam tikrų vidaus ir užsienio jėgų siekis diskredituoti pačią demokratinę sistemą, jos institucijas, pasėti sumaištį, supriešinti žmones, didelio išorės pavojaus akivaizdoje susilpninti Lietuvos valstybę. Deja, daug žmonių nesupranta, kas vyksta, ir pasiduoda, dar blogiau, patys dalyvauja žalingose manipuliacijose.
Lietuvių tauta, atkūrusi nepriklausomybę, pasiekė didelių laimėjimų, per tris su puse dešimtmečio pasikeitė neatpažįstamai. Užtektų tik vieno dalyko palyginimui: kiek ir kokių automobilių turėjo žmonės sovietmečio pabaigoje ir turi dabar.
Kad tauta, 1918–1919 m. iškovojusi laisvę, sugebėjo dirbti, kurti naują gražesnį, turtingesnį gyvenimą, liudija daugybė istorinių faktų ir jau nutolusių laikų materialinių liudininkų. Vienas jų – tebeveikiantis tiltas per Mūšą Saločiuose, Saločių miestelio įžymybė, pastatytas dar 1929, praėjus vos 10 m. nuo taikos, ramybės įsigalėjimo karų ir okupacijų nualintoje šalyje.
Inžinieriaus Viktoro Rėklaičio suprojektuotas tiltas per 98 m. pločio Mūšą yra 111 m. ilgio. Tai trečias pagal ilgumą Lietuvos tiltas, iš pastatytų tarpukario laikais, kuris išliko iki šių dienų. 1933 m. žuvusių transatlantinio skrydžio lakūnų S. Dariaus ir S. Girėno garbei pavadintas jų vardu. Karo metu, 1944 m. besiginantys vokiečių kariai metalinių santvarų tiltą bandė susprogdinti, bet nesėkmingai. Pokariu tiltas pataisytas, o atkūrus nepriklausomybę – sutvarkytas kapitaliai.
Lietuvos didvyrių tiltas yra valstybės saugomas technikos paveldo objektas prie Via Baltica kelio, vos už poros dešimčių km nuo Latvijos sienos, sujungiantis kartas ir skirtingas epochas. Palinkėkime sėkmės šiam senoliui
Jonas Sireika

